FAQ – Masz pytania? Mamy odpowiedzi!


1. Czy muszę rezerwować stolik?


Rezerwacje przyjmujemy od poniedziałku do piątku, natomiast w weekendy przyjmujemy tylko rezerwacje grupowe od min 5 osób.


2. Czy można zarezerwować stolik dla większej grupy?

Tak! Jeśli planujesz spotkanie w większym gronie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, a zarezerwujemy dla Ciebie odpowiednie miejsce.


3. Czy organizujecie eventy?

Tak! Jeśli planujesz urodziny, spotkanie firmowe czy inną uroczystość, skontaktuj się z nami – chętnie przygotujemy coś wyjątkowego.


4. Czy Shuk jest miejscem przyjaznym dla zwierząt?

Oczywiście! Kochamy zwierzęta, dlatego możesz przyjść do nas ze swoim pupilem – zarówno do lokalu, jak i do ogródka.


5. Czy macie opcje dla wegan i wegetarian?

Tak! Wszystkie nasze dania są wegetariańskie i mamy wiele dań wegańskich. Nasz hummus, falafel i mezze to doskonały wybór dla osób na diecie roślinnej.


6. Czy można zamawiać jedzenie na wynos?


Oczywiście! Możesz zamówić dania z odbiorem osobistym lub skorzystać z opcji dostawy.


7. Mam alergię pokarmową. Czy mogę bezpiecznie jeść w Shuk?

Jasne! Nasza obsługa chętnie doradzi, które dania są bezpieczne dla Ciebie. Pamiętaj, by poinformować nas o swojej alergii podczas zamówienia.


8. Czy oferujecie parking dla gości?

Nie mamy dedykowanego parkingu, ale w pobliżu restauracji znajduje się wiele miejsc parkingowych.


9. Czy oferujecie vouchery podarunkowe?

Tak! Możesz kupić voucher dla bliskiej osoby na określoną kwotę lub wybrane danie – to świetny pomysł na prezent!


Masz inne pytania? Napisz do nas lub odwiedź nas osobiście!